sobota 27. februára 2016

On my wishlist 38

Už si ani nepamätám, kedy naposledy tu bol wishlist. Tento krát bude možno trošku netradičný, ale rozhodne sa bude jednať o knihy, ktoré všetci dobre poznáte :)

Harry Potter a Fénixov rád - J. K. Rowlingová


Harry Potter a Polovičný princ - J. K. Rowlingová


Možno by ste ani neverili, no napriek tomu, ako zbožňujem Harryho Pottera a na to koľkokrát som túto sériu čítala, nikdy som sa nedostala k tomu, aby som si celú sériu zaobstarala a mala ju doma pekne na poličke. V poslednej dobe som sa ale rozhodla, že si chcem dať všetky svoje obľúbené série dokopy. Denník princeznej sa mi už podaril (a bola to fuška) a teraz pracujem na Harrym. Chýbajú mi už len tieto dva diely, ku ktorým sa hádam dostanem čo najskôr :)

Čo máte na wishliste vy ? :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára