piatok 19. januára 2018

Šéf - Vi Keelandová

Čo ak sa zaľúbite do svojho šéfa?

Reese Anneysleyová trčala v zadnej časti reštaurácie a zúfalo sa snažila dovolať svojej kamarátke, aby ju nejako vyslobodila z jej nudného, nevydareného rande. Nevšimla si, že za ňou stojí a počúva ju Chase Parker. A napokon nie kamarátka, ale práve on jej pomohol dostať sa z tejto prekérnej situácie. Podišiel k ich stolu, tváril sa, že sa s ňou už dávno pozná a začal vyťahovať trápne príhody z ich „spoločného“ detstva. Bola to čudná konverzácia, no to iskrenie, humor a šarm nového neznámeho Reese ešte niekoľko nocí nedali spávať. Myslela si, že sa už nikdy nestretnú, no náhoda to zariadila inak. Reese nutne potrebovala prácu a Chase jej ponúkol miesto vo svojej úspešnej kozmetickej firme. A stal sa jej novým a veľmi, ale veľmi sexi šéfom...
Určite ste si všimli, že na blogu sa sem-tam objaví aj recenzia na nejaký šteklivejší román. O knihách s erotickým podtónom sa už popísalo veľa a podľa mňa je to jeden z najviac riešených žánrov. Úprimne sa priznám, že ja tento typ zbožňujem, pretože si pri ňom viem najlepšie oddýchnuť. Za sebou mám už mnoho titulov s erotickou tematikou, a preto je stále ťažšie a ťažšie nájsť taký, ktorý by prekonal alebo sa aspoň vyrovnal tým predchádzajúcim. Tentokrát sa mi do rúk dostalo útle dielko Šéf, ktoré ma zaujala hneď na prvý pohľad a po prečítaní anotácie som bola pevne rozhodnutá, že si ho musím prečítať.

"Hoci som tušila, že mi bude chýbať čas, ktorý som mohla stráviť s Chasom, hlboko vnútri som vedela, že som potrebovala, aby bola medzi nami istá vzdialenosť."

Reese and Chase sa stretli náhodne v reštaurácii, kde Chase pomohol Reese dostať sa z hrozného rande. Človek by si myslel, že sa už nikdy nestretnú, no keďže ona potrebovala nutne prácu, náhoda (alebo osud) ju zaviedla opäť k Chaseovi, ktorý jej miesto ochotne ponúkol. Pravdaže, pre Reese nebolo vôbec jednoduché pracovať, keďže jej šéf bol naozaj neodolateľný. Stále si však hovorí, že je jej nadriadený a vzťahy na pracovisku nikdy nedopadnú dobre. Ale viete ako to býva, niekedy sú proste láska a príťažlivosť silnejšie ako vaša vôľa. Našťastie aj v tomto prípade zvíťazila práve túžba po druhom a ja som tak mohla sledovať iskrenie a vášeň, ktorá vznikla medzi Chaseom a Reese hneď od prvého momentu. Musím uznať, že k sebe neskutočne pasovali. Navzájom sa perfektne dopĺňali, niekedy to vyzeralo ako keby jeden druhému čítali myšlienky a potom ich len doplnili. Ste pre seba ako stvorení je možno otrepaná a klišé fráza, no v tomto prípade podľa mňa Chasea aj Reese skvelo vystihuje. Celý čas som sa nad nimi rozplývala, sledovala ako sa postupne ich vzťah vyvíja a len som si priala, aby aj v reálnom živote bolo viac takýchto párov. Bavilo ma to, že nič nebolo príliš komplikované. Viem, že v skutočnom živote to tak málokedy býva, že je všetko hneď podľa našich predstáv, bez nejakých problémov a ťažkostí, no niekedy je možno fajn na tento fakt zabudnúť. Aj keď mám rada knihy zo života, ktoré sa neboja otvorene hovoriť o tom, že svet nie je len ružové miesto, občas mi padne dobre sa zasnívať a utiecť trošku z reality. A práve takýto útek som absolvovala aj pri čítaní tejto knižky. 

"Postavila som sa na špičky a na perách som mu nechala sladučký bozk."

Aj keď sa sprvu môže zdať, že pôjde čisto len o erotikou nabitý román, neskôr sa ukáže, že autorka toho má v rukáve oveľa viac, dokonca by som povedala, že tam šteklivých scén ani nebolo až toľko, ako by som očakávala. Niekedy som mala pocit, že autorka mierne skĺzava do sladkej romance a že jej zámerom ani nebolo napísať erotický román. Kniha sa mi čítala dobre, autorka má nenútený štýl, ktorý čitateľovi nijako neprekáža. Aj napriek tomu som však miestami mala tak trochu pocit, že sa nič nedeje. Okrem hlavnej dejovej línie boli len veľmi mále náznaky nejakých vedľajších línií, ktoré by dej pekne doplnili a obohatili. Chýbalo mi tam niečo na spestrenie. Bavilo ma sledovať Chasea a Reese, ale občas by som privítala aj nejakú zmenu a rada upriamila pozornosť aj na niečo iné. Ich osobné životy dostali len veľmi málo priestoru a v podstate tvorili len akési krovie. Vi mala dobrý nápad, písať vie, len by to chcelo ešte nejaké detaily doladiť a jej ďalšie tituly budú vynikajúce. Zo začiatku som nemala príliš vysoké očakávania, no napokon som ostala milo prekvapená a čítanie som si užila. 

Nebyť pár chybičiek krásy, dala by som Šéfovi aj plné hodnotenie. Pevne verím, že sa autorka ešte viac zlepší a jej ďalšia kniha už získa plné hodnotenie. Pokiaľ máte chuť na nejaký dobrý romantický príbeh s prvkami erotiky, rozhodne dajte šancu tejto útlej knižke.

https://www.bux.sk/knihy/384068-sef.html

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára