streda 8. februára 2017

Seriály: Riverdale

Už veľmi dávno sa tu neobjavila Rubrika. Bolo to podmienené najmä tým, že som ani nemala čas dopozerať tie, ktoré som mala rozpozerané, nie to začať pozerať nejaké ďalšie. Teraz mám však po skúškovom, a tak som mala konečne čas dobehnúť resty a začať pozerať aj niečo nové. 

O čom je: Začíná nový školní rok a městečko Riverdale se vzpamatovává z tragické smrti miláčka školy Jasona Blossoma. Archie je obyčejný americký teenager, který si přes léto uvědomil, že chce jít za svým snem a skládat hudbu. Je to ale také jeden z nejlepších fotbalistů školy a bylo mu předurčeno po škole převzít podnik svého otce. Betty Cooper Archieho tajně miluje a těší se, až ho znovu uvidí, i když stále není připravená říct mu o tom, co k němu cítí. Do města navíc přijíždí záhadná kráska Veronica, která od nového školního roku nastupuje do stejného ročníku jako Betty, Archie, zpěvačka Josie nebo místní ledová královna Cheryl Blossom. (zdroj: Serialzone.cz)
 
Keď sa objavili prvé uputávky na tento seriál, rozpútalo to priam peklo. Každý deň som na svojej FB nástenke videla samé príspevky, či už do rôznych stránok alebo mojich priateľov, a tak som si povedala, že tomu dám šancu. Zo začiatku som nemala veľké nádeje, keď už aj také TOPky ako PLL, či Upírske denníky ma niekedy v tretej sérii prestali úplne baviť. Tak isto sa začalo hromadiť aj množstvo negatívnych príspevkov, ktoré už po dvoch dieloch tento seriál odsúdili a povedali, že ich úplne sklamal. No musím uznať, že mne sa riadne zapáčil.
 
Je to podľa mňa taká kombinácia PLL, Gossip Girl a možno Upírskych. Celé sa to začína vraždou asi najpopulárnejšieho chlapca Jasona Blossoma. On aj jeho sestra Cheryl sú proste populárni a tak sa stanú klebetou číslo 1. Okrem nich sa príbeh točí aj okolo Betty, ktorá naivne miluje Archieho, ktorý ale má vyhliadnutý úplne iný typ dievčaťa/ženy. Do mesta prichádza aj nové dievča Veronica, máme tu teplého najlepšieho priateľa, či tak trochu odsunutého samotára, kedysi najlepšieho priateľa, Jugheada. Podľa mňa má každý z nich niečo do seba a každý ma istým spôsobom zaujal. Momentálne sú vonku len dva diely a zatiaľ vôbec neviem predpovedať, čo by ako mohlo skončiť. Množstvo ľudí je tu nejakým spôsobom prepletených, mnoho z nich má nejaké tajomstvo. Mňa tento seriál teda celkom zaujal, aj keď uvidíme, čo prinesú ďalšie diely, keďže ja som náročný pozorovateľ a potrebujem veľa, aby si ma seriál získal a dokázala som ho sledovať aj po pár dieloch. Podľa všetkého by mala mať prvá séria 23 dielov čo vychádza cca do júna. Myslím si, že ak máte radi PLL, toto by sa vám mohlo páčiť.
 
Pozeráte? Páčil sa alebo ani nie ? :)

2 komentáre:

  1. Ja som videla prvý diel a nejako ma nezaujal. Teda Archie bol cute, mám moc rada aj Colea Sprousa, ale tí dvaja mi nejako nestačili, keď mi boli ostatné postavy nesympatické a nebavilo ma to nejako :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vieš čo mňa o zatiaľ celkom baví tak som zvedavá jak sa to vyvinie, lebo ja to mám väčšinu takto, že začiatok super a potom to mám pozerať ako za trest :D

      Odstrániť