sobota 17. septembra 2016

Seriály: Stitchers


O čom je: Kirsten je mladá žena, která je naverbována do tajné vládní agentury. Jejím úkolem je pracovat s myšlenkami nedávno zemřelých. Jejich vzpomínky budou využívány k vyšetřování jejich vražd a jiných záhad, které by jinak spolu s těmito lidmi odešly do hrobu. ( zdroj Serialzone)

Musím uznať, že toto je asi najlepší seriál aký som zatiaľ videla. Väčšinou dávam prednosť seriálom ako Baby Daddy či New Girl, no keďže tie majú teraz prestávku, hľadala som niečo nové. Stitchers je úplne odlišný, zaujímavý, napínavý, no proste ponúka všetko, čo by ste od seriálu chceli. Zatiaľ sú natočené dve série a ja potrebujem, aby bola aj ďalšia! Zatiaľ však nie sú žiadne informácie o tom, že sa jej aj dočkáme. 

Hlavné postavy sú všetky svojské, jedinečné, najmä Kristen. Zo začiatku je možno ťažké jej porozumieť, no má to svoje dôvody a po určitom čase pochopíte, prečo a čo ju k tomu vedie. Druhá séria je už poriadne nabitá a nevedela som sa od nej vôbec odtrhnúť, stále sa niečo deje a vy už len čakáte čo sa stan, čo príde a podobne. 

Momentálne ale vôbec neviem čo pozerať a budem rada za každý tip, ak poznáte niečo podobné ako Stitchers pokojne odporučte :)

1 komentár:

  1. K Stitchers som sa dostala kvôli odporúčaniu a ZAMILOVALA SOM SA! Naozaj skvelý seriál a máš pravdu...postavy sú skvelé...a tiež som mala trochu problém porozumieť Kristen na začiatku, ale teraz je skvelá. :3 Potrebujem nutne pokračovanie!!
    Ak ti mám poradiť...tiež ma zabíja, že všetky moje seriály majú pauzu, tak som sa KONEČNE pustila do The Flash. SKVELÉ!! Ak hoe šte nepozeráť, určite sa do neho pusti. Pozerám len Arrow a pomyslela som si, že Flash bude nejaká blbosť, ale opak je pravdou!! Mňa si získal o čosi viac ako Arrow! <3 Za 3 dni sm pozerala prvú sériu a dnes ide na druhú. :D

    OdpovedaťOdstrániť