nedeľa 5. júna 2016

Ako to bolo s májom alebo prečo bol na blogu len jeden príspevok

Možno ste postrehli, že za celý máj sa na blogu objavila len jedna recenzia. Tento rok už aj mňa čakala maturita a tak som v máji bojovala s ukončením roka, neskôr prišiel akademický a minulý týždeň som konečne zmaturovala a už mám celý gympel za sebou. Momentálne je to divný pocit, ako keby som si to ani poriadne neuvedomovala, že už sa tam od septembra nevrátim. 

Ďalší pozitívny bod je, že som už prijatá na vysokú. Všetky vysoké, na ktoré som si poslala prihlášku boli bez prijímačiek, takže mám teraz už úplný pokoj a môžem sa venovať blogu a už naplno využiť svoj voľný čas. Ak mám povedať pravdu, vôbec som si nakoniec nepovedala maturita formalita. Samotná odpoveď aj učitelia boli spolu, ale ten akademický bol otrasný. Nebola som zvyknutá toľko sa učiť, väčšinou sa naučím za hodinku a utekám von a z tohto ma teda triafalo :D 

Určite chápete, že to posledné, na čo som mala náladu a čas, bolo čítanie alebo blog. Prečítala som len jednu knihu a aj to mi dalo riadne zabrať. Momentálne mám ale rozčítanú Odvrátenú tvár lásky a dala som si aj re-reading Rudej jako rubín, keďže som si nedávno pozrela druhý diel tejto série a už sa teším na posledný, ktorý by mal byť v lete. 

Nechcem nič sľubovať, blogu aj čítaniu sa venovať budem, určite to nebude každý deň príspevok ale rozhodne častejšie ako doteraz :)

Všetkým, ktorých vás ešte čaká škola prajem veľa šťastia a my maturanti užívajme leto :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára