štvrtok 31. marca 2016

Kráľovstvo zvierat - Millie Marotta

Antistresová omaľovánka, ktorá vám zlepší deň!


Antistresové omaľovánky sa objavili na trhu len nedávno, no spôsobili taký BUM, že sa tomu nestíham ani čudovať. Zrazu sa zjavili, zrazu som ich videla všade v kníhkupectvách, zrazu ich vymaľovával každý v mojom okolí. Keď som bola malá, milovala som všetko, čo sa dalo vyfarbiť a podobných omalóvaniek by ste u mňa našli kopec (ak som ich ešte nepovyhadzovala). Keď som však prišla do kníhkupectva a obzerala som si ich, nevedela som sa rozhodnúť, ktorá z nich by bola tá najlepšia. Hľadala som aj na internete a na stránke vydavateľstva Tatran som našla naozaj krásne omaľovánky, ktoré ma zaujali. 

Už podľa názvu asi tušíte, že Kráľovstvo zvierat zahŕňa prevažne motívy zo zvieracej ríše a samotné zvieratá. Nejedná sa však len o akýsi obrys, ktorý je prázdny, vy ho vyfarbíte hrozne a je. Nie. Každé z týchto zvieratiek je zložené z malých detailov, s ktorými sa môžete piplať a hrajkať a ani neviete ako, dve hodiny (alebo aj viac) vám ubehli ako nič. Okrem toho som zostala mimoriadne potešená, keď som zbadala, že táto omaľovánka ponúka viac než len zvieratká. Sú v nej rôzne kvetinové vzory a motívy z prírody, ani jeden nie je podobný druhému a tak si môžete vybrať práve ten, na ktorý máte momentálne náladu.

Za veľkú výhodu považujem kvalitný papier. Práve na tento aspekt si dávajte pri výbere omaľovánok veľký pozor. Ja som si ako prvé kúpila Harry Potter (ako správny fanúšik) a zostala som nemilo prekvapená, keď sa mi ešte aj pastelka pretlačila na druhú stranu, dokonca po nej ostali fľaky aj na stránke oproti. Aj keď používam prevažne pastelky, na malé plochy alebo len detaily mám radšej perofixky (neviem, ako ich správne nazvať) a bola som naozaj šťastná, keď sa mi nepretlačili na druhú stranu, pri tmavších farbách a väčších plochách iba minimálne. 

Určite som spokojná. Ako som už spomínala, práve Harry Potter ma poriadne sklamal, neviem aké skúsenosti máte vy, no podľa mňa je strašne nekvalitný. Na druhý krát som si už dala väčší pozor a dopadlo to oveľa lepšie. Pripájam vám aj pár fotiek, hádam sa vám zapáčia, ospravedlňujem sa za kvalitu, ktorá nie je úplne super a budem rada ak sa v komentároch pochválite s vašimi kresbami :)

Za poskytnutie recenzného výtlačku ďakujem vydavateľstvu Tatran. Túto krásku nájdete TU





1 komentár: