pondelok 29. februára 2016

Seriály: Fuller House


O čom je: D.J. je čerstvě ovdovělá matka tří synů. Jelikož bude potřebovat pomoct s domácností a výchovou svých dětí, nastěhuje se k ní její mladší sestra Stephanie, která se snaží prorazit jako zpěvačka, a její nejlepší kamarádka Kimmy se svou pubertální dcerou Ramonou. (zdroj - serialzone.cz)

Keď sa povie dobrý seriál, musí u mňa spĺňať jednu z dvoch vecí - byť vtipný alebo romantický (výnimkou sú kriminálky a Kosti - aj keď v tomto prípade nechýba ani láska ani humor). Nemám rada nejaké fantasy, sci fi, drámu ani nič podobné a zdá sa mi, že v poslednej dobe sa čoraz viac dostávajú práve také seriály. Je pre mňa ťažké objaviť ničo nové, keď tu sa zrazu zjavil Fuller House. Priznám sa, že som ešte nevidela ani jeden diel (nemám čas ani spať), ale trailer a pozitívne ohlasy ma naň poriadne navnadili. Malo by sa jednať o riadne šibnutú a bláznivú rodinu, kde sa to hmýri vtipnými scénkami aj hláškami. To pravé pre mňa :)

Pozeráte, poznáte ? :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára