nedeľa 28. februára 2016

Filmová recenzia Deadpool alebo moje nadšenie v pár riadkoch


Nie som veľký fanúšik kín a keď už idem na nejaký film, tak si to vždy dopredu zvážim. Keď sa totiž nebavím, začnem sa rozprávať s kamarátmi a priateľom a vyrušujem ostatných. Takže asi viete ako veľmi ma potom majú ostatní radi :D Zvažovala som teda, či ísť na 50 odtieňov čiernej alebo Deadpoola, no nakoniec vyhral práve Ryan Reynolds. A musím uznať, že som nadšená! Nechcem písať zdĺhavý článok a tak vám len v skratke poviem, prečo sa mi tak páčil.

Skvelé herecké obsadenie - a tým nemyslím iba hlavného hrdinu. Je jasné, že Ryan svoju úlohu zahral naozaj skvelo, no páčilo sa mi aj obsadenie ostatných postáv. Aj keď sa jednalo pre mňa o úplne nové postavy, všetky boli perfektné!

Humor - ja mám rada všetky typy humoru a práve takýto čierny (ak to tak môžem nazvať) dupla! Neviem kto vymýšľal tie scény, ale boli perfektné.

Námet - nápad bol super. Bolo tu aj pár vážnych scén a celkovo mal príbeh aj určitú hĺbku (za všetkým tým humorom). Navyše sa mi páčilo, že sa minulosť prelínala s prítomnosťou.

Po prvý krát aj moji kamaráti nenadávali na titulky, ja s nimi nemám nikdy problém, ale tieto boli mimoriadne dobre čitateľné. Práve vyššie tri spomínané body hlavne spôsobili, že sa mi film tak páčil. Fakt som sa skvelo zabavila a určite ho môžem len a len odporučiť. Keď budem mať čas, určite si ho ešte pozriem.

Videli ste? Čo naň hovoríte? :)

2 komentáre:

  1. Z Deadpoola som naozaj nadšená. Nečakala som, že sa im tak podarí a poriadne som sa nasmiala. Humor a hlášky nemali chybu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj mne sa Deadpool páčil. Bol to fakt skvelý filmová zážitok. Herecké obsadenie bolo perfektné. Každá jedna postava sa mi tam páčila a Reynoldsovi tá postava úplne sadla. V Green Lantnerovi bol hrozný, ale ako Deadpool nemal chybu. Aj Eda Skreina som si užila :)

    OdpovedaťOdstrániť