sobota 29. augusta 2015

Recenzia v SKRATKE: Kam zmizla

AUTOR: Gayle Formanová
NÁZOV: Kam zmizla
VYDAVATEĽSTVO: Yoli


O ČOM JE: Po Miinej autonehode sa Adam a Mia po určitom čase rozišli. Po troch rokoch sa opäť stretli a veci sa konečne začali riešiť.

PREČO BY STE SI KNIHU MALI PREČÍTAŤ: Možno preto, že je to pokračovanie. Možno preto, že sa na ňu fakt tešíte. 
PREČO SI KNIHU NEMUSÍTE PREČÍTAŤ:Pretože si myslím, že to bolo o ničom a celých 200 strán sa nič nedialo. Jediný zaujímavý bol koniec. 

HLAVNÉ POSTAVY: Adam a Mia. Adam bol opäť super, úplne som ho chápala a bola som rada, že je príbeh vyrozprávaný z jeho uhla pohľadu. Miu by som zakrštila. 
VEDĽAJŠIE POSTAVY: Tak zvyšok kapely, spomína sa aj Kim, Bryn, no veľmi nevýrazne.  

LÁSKA: Samozrejme :)
HUMOR (ZÁBAVA): Asi vôbec.
AKCIA: Nenašla som ju.
STRACH: Jedine, že knihu nedočítam. Alebo ju zničím.
NUDA: Okrem posledných 30 strán stále.

ZÁVER KNIHY: Najlepšia časť, super spravené.
POKRAČOVANIE: Už nie. Vďakabohu.
FILMOVÉ SPRACOVANIE: Zatiaľ o ničom nevie, ale neprekvapilo by ma to. Možno by som si to aj pozrela.

MOJE HODNOTENIE: Som strašne sklamaná. V podstate sa nič nedialo, boli tam samé opisy, spomienky, ktoré sa ešte dali zniesť, opisovanie toho čo sa dialo s kapelou, čo ma vôbec nebavilo. To ako Gayle spravila, že sa rozišli mi prišlo trápne, nepochopila som to ani to, že po troch rokoch, keď vôbec nekomunikovali, si za jeden večer povedali všetko. Celé mi to prišlo divné a nepáčilo sa mi to a Kam zmizla bolo jedno z tých pokračovaní, ktoré ku šťastiu netreba.
HODNOTENIA INÝCH BLOGEROV: Pozitívne asi skôr.
HODNOTENIA V LAJKOCH: Dávam 2 lajky za to, že Adam bol super a aspoň posledných 30 strán ma celkom bavilo. Inak to hodnotím za jednu z najhorších kúp.

1 komentár:

  1. Haha, super si vymyslela článok na negatívnu recenziu :D Zasmiala som sa. Ale správne, keď bola kniha zlá nebudem na ňu mrhať časom ani pri recenzii :D

    OdpovedaťOdstrániť