utorok 18. marca 2014

Knihy, ktoré mi zostali v srdci 3

Už tretí krát vám prinášam článok na tému Knihy, ktoré mi zostali v srdci 3. Pred tým som sa zamerala skôr na moje pocity, no tento krát to bude trošku iné. V tomto článku sa zameriam skôr na knihy, ktoré som niekomu darovala a urobila tak radosť. Aj keď som v našej rodine taký zanietený čitateľ skôr ja, predsa len sa nájde nejaká kniha, ktorá zaujme aj ostatných členov mojej rodiny.

Najlepší darček pre mamku - Tajomstvo: Musím uznať, že ja som touto knihou nebola príliš nadšená, aj napriek tomu, že zožala taký úspech. Moja mamka z nej však bola dosť mimo a musím uznať, že sa jej mimoriadne páčila. Tým, že si táto kniha tak získala moju mamku mi aj dosť pomohl, pretože už viem, ok ktorej autorky jej kúpiť darčeky :)

Najlepší darček pre tatka - Drvič:  Keď si môj tatko prečíta nejakú knihu, tak to už naozaj musí byť výnimočná príležitosť. Do tejto knihy by sa pravdepodobne nepustil, pokiaľ by nemusel ísť do kúpelov. Tam síce knihu čítal, no potom na ňu začal padať iba prach, tak som j zobrala k sebe do knižnice.

Najlepší darček pre súrodenca - 1000 možností: Nedovolím si určiť čo môže byť najlepší darček pre vášho súrodenca. Okrem toho, že to závisí aj od toho, či je váš súrodenec dievča/chlapec, či je starší/mladší, čo sa týka kupovania darčekov pre súrodenca by som asi neuspela. Môjho brata, ktorý bude mať 15 v júni zaujíma futbal a baby a jediná kniha, ktorú držal v rukách bola kniha Som číslo 4 (ani tú nedočítal :D).

Najlepší darček pre babku - Táňa Keleová - Vasilková: Hocijaká kniha od nej jej vždy urobí radosť. Kedysi dosť frčala aj na knihách od K. Gillerovej, no teraz sa skôr pretransformovala na Táňu. Ja sama nechápem, čo na nej vidí (čítala som od nej pár kníh a bola to hrôza), no nechcem jej kaziť radosť a tak jej vždy nejakú takúto knihu kúpim.

Najlepší darček pre dedka -  Knihy Urob si sám:  Čo sa týka môjho dedka, tak ho vždy potešia knihy, ktoré zahŕňajú nejakú manuálnu tvorbu. Či už sa to týka záhrady, varenia alebo dákeho kutilstva, vždy ho potešia takéto knihy.

Najlepší darček pre frajera - Maxim E. Matkin: Môj chlapec nepatrí zrovna k chlapcom, ktorý by si nejakým spôsobom užívali čítanie, no keď sa už veľmi veľmi veľmi nudí, siahne po nejakej knihe Maxima E. Matkina. Ja sama tohto spisovateľa zbožňujem a kniha Nie na ústa je podľa mňa bezkonkurenčne najlepša.

Najlepší darček pre kamošku - Džínsový denník/Indviduálka: Čo sa týka (najlepších) kamarátiek, opäť raz môžeme hovoriť o individualite. Každá z nás by mala poznať svoju naj kamošku a podľa toho zvoliť aj správnu knihu. Keď sa však neviem rozhodnúť, viem, že nič nepokazím Džínsovým denníkom. Je to skvelý dievčenský román, ktorý poteší nejdeno dievčenské srdce :)

Najlepší darček pre kamaráta - Čo tak Harry Potter?: Kúpiť darček pre kamaráta môže byť dosť problém a len málo z nás má možno takých, ktorý sa venujú čítaniu. Keďže sa okolo mňa takých pár nachádza, riešiť problém akú knihu im kúpiť mi nie je cudzí. O to viac som však bola prekvapená, keď som zistila, že kniha po ktorej túži je Harry Potter. Možno budete aj vy prekvapení, keď zistíte, čo si vaši priatelia želajú.

Najlepší darčk pre nikoho - Päťdesiat odtieňov: S týmto problémom som sa netrápila ja, no stalo sa to mojej kamarátke. Chcela urobiť radosť svojej tete a kúpila jej túto knihu, no nakoniec bol z toho iba poriadny trapas a nebolo jasné, či sa hanbí viac kamarátka alebo daná teta. Myslím si, že by malo byť na každom z nás rozhdonutie, že či si túto knihu kúpi, keďže sa jedná o chúlostivo tematiku.

Najlepší darček pre mňa - Nespočítateľné: Pokiaľ niekto nevie, čo mi má kúpiť, tak hocijaká kniha mi urobí radosť. Aj keď som radšej neknižným darčekom (čo môže byť trochu čudné), pokiaľ sa naskytne nejaká skvelá kniha tak má proste prednosť :D

Aké máte skúsenosti s darčekmi - knihami, vy? :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára