piatok 28. februára 2014

Knižná predpoveď na marec

Toto meme je výtvorom Catty


Podstatou tohto meme je, že predstavíte svoje knižné plány na najbližší mesiac, a teda knihy, ktoré sa chystáte čítať, knihy, na ktoré čitatelia môžu očakávať recenzie, či sa u vás na blogu plánuje nejaká súťaž, proste všetko, čo súvisí s knihami :)
Trochu to doplním, pretože ja vám najskôr prinesiem zmes toho, čo sa u mňa dialo minulý mesiac, aby ste mali prehľad nielen o tom, na čo sa chystám, ale aj čo už mám za sebou.

Minulý mesiac:
Čo sa týka tohto mesiaca tak bol celkom úrodný na knihy a aj napriek množstvu učenia, ktoré má neustále zavaľuje, sa to vyvinulo celkom dobre.  Najviac sa mi však páči, že sa nám podarilo konečne natočiť video, ktoré zožalo obrovský úspech (čo mňa veľmi teší) a už sa pomaly pracuje aj na ďalších dvoch. Takisto nechýbali ani články (Vrátime spolu knihy do škôl, Knihy, ktoré mi zostali v srdci 2, ... ), tak isto ste zbadali aj recenzie (Beznádejná, Rudá jako rubín, ...), tradične sa však objavil aj wishlist a top trojka na marec.

Stenčovanie kôpky kníh, ktoré čakajú na poličke: 
Ak mám povedať pravdu, tak sa normálne bojím pozrieť na poličku. Neviem, akým spôsobom sa mi podarilo, že mi tento mesiac prišlo na recenzie asi okolo 9 kníh, ktoré absolútne nestíham recenzovať. Čaká na mňa napríklad Zelená jako smaragd, Modrá jako safír, Prekliate mesto, Mesačné slzy, Malakandra, Archív, či nejaké iné prekvapenia. Z knižnice teraz nepožičiavam, sama knihy taktiež nekupujem, čiže si budem musieť tento mesiac vystačiť s recenznými výtlačkami :)

Rozširovanie zbierky kníh alebo Poličky sú plné na prasknutie: 
Čo dorazí tento mesiac ešte presne neviem, sľubne vyzerajú knihy Panika, Etiketa a špionáž, taktiež vyšla vo februári nová evitoka Jeden a pol ženy, no naozaj ešte neviem, čo mám na pláne, keďže mám strašne plné poličky už teraz.

Recenzie a ostatné príspevky:
Čo sa týkarecenzií, tak hneď po tomto článku by som chcela napísať recenziu na knihu Malakandra (aj keď mi už riadne klipkajú oči), potom príde narad Zelená jako smaragd a Modrá jako Safír, neskôr sa objaví recenzia aj na knihy Prekliate mesto a Mesačné slzy a určite aj recenzia na knihu Archív. Určite sa objavia články na nejakú tému, na pláne sú aj dve videá, nebude chýbať ani wishlist, na konci mesiaca sa môžete tešiť aj na top trojku na apríl a knižnú predpoveď. Chcela som spustiť aj nejaké nové meme, no vyzerá to tak, že si to nechám až na veľkú noc, keďže moje jediné voľno v tomto mesiaci predstavujú maturity (a to budú tiež len nejaké 2 dni).

Súťaže:
Súťaž som mala naplánovanú už na február, keďže som mala meninky, no nakoniec som na ňu aj nejako pozabudlo. Pravdepodobne sa objaví cez veľkú noc a bude prebiehať počas mojej neprítomnosti na blogu (čo bude asi 9 dní, ak nie viac). O čo sa bude súťažiť ešte neviem, pravdepodobne o nejakú marcovú alebo aprílovú novinku.
 
A čo plánujete vy?

2 komentáre:

  1. Drahokamy sú super séria 8)
    Mesačné slzy ma čakajú na poličke už 2 mesiace chúďatko 8( ale už budúci týždeň sa k tomu dostanem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Drahokamy sa mi zatiaľ páčili, bola som aj prekvapená, že je film .. :) Mňa mesačné slzy tiež budú teraz dlhšie čakať, ale teším sa na tvoju recenziu :)

      Odstrániť