nedeľa 17. novembra 2013

Vyhodnotenie súťaže :)

Predvčerom oficiálne skončila 1. súťaž, ktorá prebiehala na tomto blogu od 25.10. do 15.11. Súťažilo sa o knihu Päťdesiat odtieňov slobody a bola som mimoriadne prekvapená, keď som zistila, koľko ľudí sa do súťaže zapojilo. Stačilo len odpoveď na moju otázku, v ktorej som zisťovala, akú knihu by ste si priali do ďalšej súťaže. Najčastejšie sa objavila kniha Svudné zlo, potom Hunger Games a neskôr to boli už rôzne odpovede. Som veľmi rada, že ste mi dali aspoň nejakú inšpiráciu do ďalšej súťaže, ktorá sa uskutoční na Mikuláša, teda 6. decembra. Vzhľadom na to, že sa bude jednať o Vianočnú súťaž, bude o mnoho bohatšia, takže sa máte na čo tešiť. Viem, že všetci chcete už vedieť, kto vyhral túto súťaž, a preto vám s hrdosťou oznamujem, že vyššie sily rozhodli o tom, že víťazom je:

Karelko

Víťazovi gratulujem a pripomínam mu, že má 48 hodín na to, aby odpovedal na môj email, inak losujem iného výhercu. Vy ostatní nesmúťte a tešte sa na ďalšiu súťaž. Pokiaľ chcete, pokojne mi môžte napísať pod tento článok, akú knihu by ste si ešte želali. Užite si krásny víkend :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára