piatok 2. augusta 2013

Top trojka na august

Alebo skôr na čo sa teším? Čo sa týka júla, bol to mesiac nie až tak štedrý na nové knihy a je pravda, že ani august nebude až taký skvelý, čo však poteší naše peňaženky a prasiatka. Ja som si pre vás prichystala tri knihy, o ktorých sa najviac hovorí a na ktoré sa najviac čaká. Zoznam všetkých kníh nájdete v sekcii Knižný kalendár. Takže poďme na to :)


Mesto skla - Cassandra Clare

Tretia kniha zo série Nástroje smrteľníkov. Po Meste kostí a popola sa môžeme opäť tešiť na upírov, nejakých tých bosorákov a Tieňolovcov. Kniha by mala vyjsť 15. augusta a Clary veru bude mať čo robiť pokiaľ chce ochrániť Jocelyn. Musí sa vrátiť do Mesta skla, domova všetkých Tieňolovcoch. Lenže, čo ak to nie je také jednoduché? Clary a Jaceho čaká tvrdá skúška, pretože sa budú musieť spoločne postaviť Valentinovi, ktorý buduje svoju armádu démonov, s ktorou chce zničiť všetkých Tieňolovcoch. Tieňolovci sa budú musieť rozhodnúť, či budú bojovať po boku s upírmi, vlkolakmi a ostatnými Dolnosveťanmi, alebo proti nim. Clary a Jace si musia dať pozor na tiene minulosti, ktoré sa za nimi nebezpečne naťahujú. Takže ako to dopadne? Nechajme sa prekvapiť. Cassandra Clare nám však určite nachystala ďalšiu knižku, ktorá bude príjemným čítaním :)

Večera s upírom - Abigail Gibbsová

Pripravte sa na najvášnivejší upírsky príbeh. Zabudnite na Bellu a Edwarda, prichádza nový fenomén, na ktorý sa môžete tešiť 27. augusta. Hlavná hrdinka, mladá Violet, je svedkyňou pološialeného vyčíňania upírov a od tej chvíle sa stáva figúrkou v desivej hre plnej intríg. Z upírskeho sídla už niet úniku a každá snaha je márna, až pokým Violet nezaujme následník upírskeho trónu - príťažlivý a nebezpečný Kaspar, ktorý sa onedlho stane pre Violet všetkým. Lenže ako môže obyčajná zajatkyňa zaujať následníka trónu? Ich svety sú príliš vzdialené a navyše celú situáciu komplikuje odhalenie rodinného tajomstva. Abbigail nám opäť raz podala upírov inak a ja sa na túto knihu mimoriadne teším. Ukážka z knihy ma hneď zaujala, preto túto knihu vrelo odporúčam, aj keď už máte možno všetkých tých upírskych opletačiek dosť.


Som zlomená - Tehereh Mafi

Tehereh Mafi nám prináša pokračovanie Som roztrieštená s názvom Som zlomená. Na túto knihu sa môžete podľa všetkého tešiť už 19. augusta. Juliette ušla do Bodu Omega, do miesta pre ľudí ako je ona - ľudí, ktorí majú dar. Je voľná a hlavne jej nehrozí, že ju použijú ako zbraň. Konečne sa odpútala od nového systému a môže slobodne milovať Adama. Alebo aj nie? Zdá sa, že sa Juliette nepodarí oslobodiť od smrteľného dotyku, ani od Warnera, ktorý ju chce viac, než si vedela kedykoľvek predstaviť. Prenasledovaná svojou minulosťou a vydesená svojou budúcnosťou Juliette vie, že bude musieť urobiť rozhodnutia, ktoré jej zmenia život.
P.S. Chcem sa ospravedlniť za tú českú obálku, slovenskú sa mi ešte nepodarilo nájsť, dúfam, že vám to nebude prekážať.

4 komentáre:

  1. Prvá kniha je najlepšia :) Milujem tú sériu :) A tú poslednú by som chcela prečítať, ale aj prvú časť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Myslím, že som čítala, že to bude od augusta (zhruba ten posledný týždeň) aj v kine. Tak hádam na tom niečo bude :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mesto skla je úplne parádne, čítala som ho po česky, ale chcem si to kúpiť aj v slovenčine. Ďalšie diely som radšej ani nezačala, lebo čakám, kým vyjde šiesty.
    A na Som zlomená sa tiež veľmi teším. Jednotka bola zaujímavé čítanie, ešte som sa s takým štýlom písania nestretla, aj keď sa mi občas zdalo, že by mohla autorka nejaké vety vyškrtnúť. Druhá polovica knihy ma zaujala oveľa viac.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Trochu ma mrzí, že má táto séria až 6 dielov, to je naozaj dosť. :) Všetky knihy sú veľmi zaujímavé, čo sa týkajú augusta :)

      Odstrániť