piatok 23. augusta 2013

Recenzie v SKRATKE

Áno, musela som sa uchýliť k tomuto riešeniu. Prečo? Prečo? Prečo? Pretože sa pomaly blíži školský rok a ja mám okrem blogu aj mnoho iných mimoškolských aktivít, ako je napríklad môj chlapec :)

Všimla som si, že mnoho blogov má okrem normálnych recenzií vytvorenú šablónu aj pre tzv. Krátke recenzie, Recenzie na rýchlovku, Mini recenzie, Rýchle recenzie a atď. Čoraz viacej blogov začalo vytvárať aj takéto recenzie, pretože je popri učení, priateľovi a kamarátoch namáhavé písať toľko recenzií ako cez prázdniny.

Chcela by som iba zdôrazniť, že sa nesnažím po nikom opakovať ani nechcem od nikoho nič kopírovať. Vzhľadom na to, že čítanie nezanedbávam ani počas roka, chcem sa s vami aj počas obdobia, keď budem mať viac učenia, podeliť s knihami, ktoré ma zaujali a ktoré vám zase čítať absolútne neodporúčam.

Nie vždy však mám čas napísať dlhú recenziu, preto vám bude dané knihy opisovať iba v skratke. Pokiaľ budete mať nejaké otázky, alebo budete chcieť o danej knihe vedieť viac, napíšte mi do komentára. Vždy sa vám budem snažiť čo najskôr odpísať.

Chcem však ešte upozorniť, že Recenzie v skratke sa nebudú sťahovať na knihy od vydavateľstiev a kníhkupectiev. Tieto recenzie budú vždy napísané poctivo a nebudem ich flákať.

Vzhľadom na to, že ešte nemám vytvorenú šablónu, môžete mi pokojne do komentára napísať, čo by ste si priali, aby Recenzie v SKRATKE obsahovali. Keďže píšem hlavne pre vás, čitateľov, budem rada, ak sa vyjadríte.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára