pondelok 22. júla 2013

NOVINKA na blogu

Ahojte moji zlatí čitatelia. Mám pre vás takú jednu novinku. Rozhodla som sa pridať na svoj blog aj tzv. Knižný kalendár. Budete tak mať prehľad o tom, čo najbližší mesiac vychádza, ale aj o tom, čo už vyšlo. Pokiaľ by ste mali nejaké nejasnosti o tom, z akej série daná kniha pochádza, či sa ju oplatí čítať, pokojne mi napíšte. Budem sa tešiť na vaše reakcie. Okrem toho by som v najbližšej dobe chcela pridať aj nejakú recenziu (posledné týždne som blog zanedbávala, pretože pracujem aj na vlastnej knihe), poprípade sa nájde aj nejaká tá súťaž či iné prekvapenie. Užívajte si leto :)
P. S.: Zoznam je sústredený (prevažne) na YA knihy, pretože aj môj blog a recenzie sú sústredené na tento žáner. Občas však na spestrenie pridám aj recenziu z iného žánru, aby si tu každý našiel niečo svoje :) 

10 komentárov:

  1. Myslím, že je to dobrý nápad :) Už som tam našla nejaké zaujímavé knihy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vďaka..Je ich tam poriadne veľa, naše peňaženky (možno aj prasiatka) poriadne zaplačú :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jéj, píšeš knihu? o čom?
    (povedz akoby to bola upútavka na zadnej strane obalu) :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hah, no dobre, niečo zo seba vyžmýkam, ale nečakaj od toho veľa :D
      Emily mala tragickú autonehodu, pri ktorej zahynuli jej rodičia, no ona prežila, pretože ju niekto zachránil. Nevie kto to bol, jediné, čo si pamätá sú vlčie oči. Po 4 mesiacoch sa presťahuje do malého mestečka West Country ku svojej tete Maggie. Vlčie oči ju stále mátajú v snoch a keď si myslí, že je najhoršie, spozná Karu a jej brata Lucasa. Lucas ju očarí na prvý pohľad, no skrýva tajomstvo, ktoré by ich mohlo navždy rozdeliť. Navyše sa tu potuluje aj Nora, nepríjemné dievča, ktoré si robí na Lucasa zálusk :) Možno takto v skratke, ešte som to nikdy nepísala, to je prvý krát :)

      Odstrániť
    2. Úha, no dobre. Takže to budú nejakí vlkolaci, čo? :D Podľa mňa je tento popis aj na chrbát knihy. Pútavé, zaujímave, záhadné :D Ako inak :D

      Odstrániť
  4. Ešte to doladím, ale vďaka :) Hej hej vložila som do toho vlkolakov, lebo sa mi zdá, že sa onich píše menej kníh ako o upíroch či bosorákoch :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. O bosorkách sa mi nedávno snívalo. Ak chceš, tak som to spísala na mojom blogu. molovna.blogspot.sk :D
    Asi ich je naozaj všade priveľa, keď sa mi o nich aj sníva :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasné, pozriem si tvoj blog :) Dúfam, že mne sa teda o vlkolakoch snívať nebude :D

      Odstrániť
    2. Teraz aj ja dúfam :D Dobrú noc. Muhaha :D

      Odstrániť
  6. Chcem odporučiť Dr ade ako najlepšie kúzlo koliesko z Afriky, on je dobrý a guanín muž, ktorý mi pomohol, som narazil na jeho svedectvo on-line a ako pomôcť ľuďom priviesť späť svojho milenca, na prvý strach, ale som si želal, aby sa pokúsila na moje najväčšie prekvapenie urobil dobrú prácu a moja láska je späť ku mne, žijúci spolu ako jeden. to všetko bolo kvôli Dr ade, môžete ho kontaktovať dnes a dostať svoj problém vyriešený. Volajte/WhatsApp + 27740386124 alebo ho e-mailom na adrese: aoba5019@gmail.com.  

    OdpovedaťOdstrániť